mandag 22. mars 2010

Utedag og innekveld...

Å jobbe turnus har sine fordeler. Eg nyter det. Idag har me feira våren med bål i "gryto", grilling av pølser,  og full fres på uteleikene som har komme til svars igjen nå når snøen har forsvunne...


Ellers så er eg i full gang med nytt handarbeidsprosjekt. Har fått skikkeligt "åndo" for lettvinte ting. Det vil sei, eg liker å sjå resultater, ting som kan gjerast ferdige på eit par kveldar.
Eg skal vise bilete når "prosjektet" er ferdig.

Eg også vært innom Drops design, (garnstudio.com) for å få litt inspirasjon, og her er nokre ting eg gjerna har lyst å gå i gang med. 

 Oppskriftene eg har vært borti på Drops design har vært greie å handtere. Men eg har helst begitt meg ut på dei små prosjektene.

 Her er det masse flotte bilder, la deg inspirere.

Ha ein kreativ mandagskveld!

3 kommentarer:

  1. Heia Inghild. Så gøy at du også liker designet fra Drops. Det er en av mine favoritter også. Alltid masse inspirasjon å hente. Det var skjønne bilder fra hagen deres, - skjønner at våren har kommet lenger hos dere enn hos oss. Jeg er så super-nysgjerrig på hønene og kaninene, for det drømmer jeg også om å ha! Håper det kommer et innlegg som forteller litt mer om dem en gang, og hvaslags bur dere har til dem...:)
    Krabbelureklem.

    SvarSlett
  2. Eg skal heilt sikkert fortelja meir om Hønemor og Goliat. ;) Det er ein fin gjeng, den beste invisteringen eg har gjort i hagen. Og så enkelt!! Eg skal visa dei fram, oppskrifto er enkel...

    SvarSlett
  3. Herlig vårstemning! ENdelig......Hege

    SvarSlett