tirsdag 30. mars 2010

Påskesyslerier...

Her holder me på med påskesyslerier i sakte tempo, som å blåse egg og male på. Har nok av uferdige prosjekter som vi kan gå i gang med.  





Ifjor begynte eg blandt anna på nokre fuglar som eg tenkte eg skulle henge opp i vrihasselen min. Nå gjenstår det å fylla fuglane med vatt, sy att og sy i tråd slk at dei kan henge. Med hjelpsomme barnenevar så kanskje dei blir ferdige i år?

Eg har strikka ein pitteliten singlet i ull/silke. Hekla ein liten kant i halsen og nederst. Deilig og mjuk mot babyhud...
Ull er temperaturregulerande og silke virker avkjølende mot huden.
Perfekt til å bruke i varme sommardagar.

Ellers så har ein lekker lampe fått plass over spisebordet. Den har vært etterlengta, og skal bare nytast.

Made BY RYDENS

Etter nokre dagar med fri, så kjem også energien snikande igjen, så kanskje eg får komt i gang med å rive tapet i yttergangen som skriker etter opppussing!

Fortsettelse følger....

I mellomtida håper eg du får ein GOD start på PÅSKEhelga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar