mandag 1. mars 2010

Miljøbevisst og ønske om eit hus med varme og sjel...

Ein ting eg blir glad av er å sjå alle bloggerane som er oppatt av gjenbruk og å gi liv til gamle ting. Det er så kjekt å sjå ting eldast med stil, og (avogtil) skal det så lite til for å freshe opp gamle møbler. Eg kjøpte Elle Interiør Nr 2. denne veka der de hadde ØKOCHIC-SPESIAL. Det gav virkelig inspirasjon til å vera meir miljøbevisst i opppussingsprosjekter. Og ikkje minst tingene ein drar i hus.

Eg vil påstå at de aller fleste liker å ha det fint rundt seg, og ein blir inspirert av trendane. Det kan vera fint å sjå nye hus og bilder i fra møbelkatalogar, men det som gjer noko unikt og flott er når ein får gjort huset funskjonelt og inpirerande med blanda drops som loppisfunn, arvegods og ting som har fått nytt liv med eit strøk maling. Det er det som gir eit hus varme og sjel.

Mange skriv om loppisfunn og kreative innslag kor dei får sydd om ting frå gamle stoffrestar, eg blir så imponert for det blir jo så flott!! Kanskje ekstra flott fordi ein har lagt ned arbeid i det og ein ikkje kan sjå den same tingen hos naboen.

Miljø har etterkvart som årene går fått ein stor bit av mitt hjarta. Eg prøver å vera miljøbevisst, men eg merkar at det går ofte i periodar. Av og til kan det følast som samfunnet er lagt opp slik at det er enklare og ikkje tenka miljø. Til meir overskudd eg har, til meir miljøbevisst blir eg.

Enkle miljøvennlige grep i vårt bruk og kast samfunn:
*resirkulere papir, plast,metall og glass
*nei takk til reklame og telefonkatalogen
*bruke miljøvennlig maling under opppussing
* bruke tøybleier- her finnes det utrolig mye gøy...
*planlegge innkjøp av mat og ta vare på rester etter middagen
* kompostere matavfall
*kjøpe brukt og selge ting istedenfor å kaste
* kjøpe produkter merka med svanemerket og blomsten, økoting som økomat og økoklær. Det som er minus er at ein ofte må betale litt meir- men ein får ofte også bedre kvalitet. Økobomull til baby er jo bare ein drøm...
* redusere strømforbruk/ vannforbruk
* tilegne seg kunnskap om enkle ting ein kan gjera; grønn hverdag, etisk forbruk og fremtiden i våre hender er fine inspirasjons/kunnskapskilder.

Grep som krever litt mer er å aktivt bruke kolletiv transport, ta mindre fly, betale flykvote når ein flyr. Disse er jo selfølgelig noen av verstingene som fører til mykje CO2 utslipp, og her har eg problemer med å bidra. Kvardagen min er lagt opp til å kjøre bil, og når svigers bur i utlandet blir det fort ein flytur på familien i året. Men det viktigaste er at alle gjer litt.

Ha ein fin fin miljøbevisst mandagskveld!!

2 kommentarer:

  1. Helt enig! det er viktig å fokusere på det vi kan klare. Setter man seg for høye mål, så holder man ikke ut i lengden likevel.

    Mine kortsiktige mål er å spise mer av maten vår! Ikke kaste rester m.m.I tillegg prøver vi å spise mindre kjøtt. Tenk at kjøttforbruket i Norge har gått opp med 51% siden -89. da gikk jeg i 9.kl...

    Kjempekjekk blogg, vennen:o))

    http://www.etiskforbruk.no/nyhetsarkiv/4/515

    SvarSlett
  2. Tanken om å vera miljøvennlig skal jo kunne utførast i praksis. Er jo alltid kjekt å ha tanker/ mål som ein kan strekke seg etter... Men å sette igang med ting som ein veit ikkje vil fungera, trur eg bare vil ta ta lysten og inspirasjonen i fra oss.

    Kjekt du følger bloggen min søta! :)

    SvarSlett