fredag 5. mars 2010

Tid til nærhet...

I juni så kjem eit nytt tilskudd til familien. Og nå har såvidt hormonene om "redebygging" begynt. Det er jo ein god del ting som skal vera klart.
Ein av dei tingene som skal vera der fra første dag og som babyen kjem til å bli godt vant med er dette nydelige sjalet fra ZARA.

Bildene er lånt i fra ellevill.com

Å bera i sjal/ ringslynge/ Mei Tai gir ein  unik sjanse til nærhet med babyen. Eg gler meg.
Egentlig er eg ein fersking innen bering, har prøvd meg litt frem med Bosse, som blei bore ein del i Mei Tai først. Favoritten blei sjal for oss begge to. Denne gang vil eg prøve ringslynge, som de sier er veldig behagelig i starten. Får du lyst til å vite mer?? sjekk ut tettinntil.no.

Ha ein fin vårlig fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar