lørdag 20. mars 2010

Stadig nye prosjekter...

Åååååå eg elskar prosjekter!
Eg har så mange prosjekter, tankar, drømmar og idear om ting som eg har lyst å gjera. Men tida  og energien strekk liksom ikkje helt til. Nokre starter eg opp med, og blir liggande halvferdige. Nokre drømmar eg om lenge... 
Nokre går også i glemmeboka. Desverre.

Men det har eg funne ei løysing på.
Eg har lenge hatt eit svart paprirøyr som eg ikkje har visst kva eg skal bruke til. Etter inspirasjon fra ein annan bloggar kom tanken om mitt eige Iderøyr. Altså eit røyr kor eg (og gjerne heile familien) kan legga ideane sine om prosjekter som me har lyst å gå i gang med. 



God ide'?



Ha ein FIN lørdagskveld!


2 kommentarer:

  1. Hei, så kreativ du er :-) Og for en fin og spennende blogg, her kommer jeg gjerne innom igjen.

    TAkk for at du har vært innom hos meg, med vennlig hilsen Turid

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du synes det! Har "snoket" litt på bloggen din, og har lagt meg til som følger, så eg kjem heilt sikkert innom igjen...
    ;) Ha ein fin kveld
    Inghild

    SvarSlett