fredag 12. mars 2010

Kroppen kribler....

Kjente det kribla i kroppen idag når eg henta posten. Sjalet som eg har skrevet om før låg å venta på meg. Det har virkelig innfridd forventningane, for lilla fargen er nydelig og stoffet kjempe behagelig. Nå må eg bare bestemma meg for om eg skal klippe det i to og sy ringslynge.....

Det har kribla godt i denne kroppen idag, mon tro om det er vårens solstråler...
For idag har eg og vært på loppemarked. Må jo ærligt innrømma det at her er eg ein fersking. Eg drog mest for nysgjerrighetens skyld, kva kan eg finna og kan eg komma tomhendt him?
Eg er på utkikk etter ei tallerkenhylle eller eit gammelt bord som treng litt maling, men den gang ei...

Imens Bosse spiste is og eg kikka meg ihel etter nåke eg kunne dra med meg him endte eg opp med ei tekanne (ser ut til at eg har blitt hekta), to koppar og ei ugle (som eg kan pytta penger på)...


Nå har fredagskvelden krøpet inn i husets vegger. Det er stille. Fyr i peisen og batteriene er klare til å lades.
Mårodagen skal brukes til vårrengjøring av drivhuset og såing av de første frøa i år. Gleder meg.

Ha ein fin fin fredagskveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar