søndag 10. oktober 2010

*haustdrakt

Det er godt å kjenna vinden riva i kroppen. Samtidig varme solstrålene fremdeles nok til at nokre få fregner popper fram og ein får kalde roser i kinno. Ein tur kor ein kjenner at ein har vore ute,  er balsam for sjelo.



Er stadig innom blogglandia, og skrivelysten held på å vakna i meg igjen. Sakte men sikkert.
 Eg nyt haustværet, ungane, travelheten.

Nå er det ei ny veka i vente, ungane har haustferie og det skal bli deilig å roa ner kvardagen. Skulefri, og fri fra fritidsaktivitetar. Eg har lånt meg bøker som eg allerede har begynt å smuglest i. 

God haustferie eller det som måtte vente...


2 kommentarer:

  1. Vakkert skrevet med fine bilder til. Ønsker deg en fin dag. Klem

    SvarSlett
  2. Vi har også høstferie!!! - Nå gjelder det bare å stresse ned. Været er nyyydelig her! Klem til dere og god ferie!

    SvarSlett