søndag 22. august 2010

*skulestart

Den første veka etter ferien er over.

Me har hatt nedtelling til skulestart denne sommaren. Det har vært store forventningar for både store og små.
Den siste veka har vært proppa med informasjon og skulejento har lagt seg trøtte og mette på inntrykk om kveldane.





Det er mange føleleser i sving. Spenning og glede blanda med sårhet og alt det nya som gir litt utrygghet. Torsdagskvelden når ho la seg spurte ho "skal eg på skulen i måro og?"... og fredag morgon seier ho " i måro er det fri, og då skal eg ha fri i to dagar!"
Med middagsbordet spurde pappen om det bare var kjekt på skulen -"jaaa, men det e jo bare læraren som får snakka, me må venta så leeeenge på tur...."

Plutselig har seksåringen min blitt stor, ein ny epoke har starta. Nå blir det ikkje så ofta med seine morgonar og drøs. Nå er det lekser og plikter som ligg på skuldrene. I mange år fremover. Og vår oppgava som forelder blir om ikkje endo viktigare enn før. Å veileda og "letta børo" som farmor ville sagt.

For triåringen som alltid har hatt storasøstero med seg i barnehagen er det og litt uvant. Og litt "ujettfejdi" som han sjøl seier.


Eg husker sjøl første skuledag, mest den nye ranselen og følelsen av å vera stor. Kanskje huskar eg endo betre når alle dei andre gjekk på skulen og eg hadde endå eitt år igjen før det var min tur. Mange av mine venner var eitt år eldre og eg huskar godt at eg venta  på dei til skuledagen var over og eg kunne gå dei i møte.

Det har vært godt med helg og alle inntrykkene har fått synka litt inn. Nå har det blitt ro i huset, og me e snart klar for ei ny veka. Denne veka starter dei fleste aktivitetane opp igjen etter sommare. Så om det ikkje var sving på hjulet fra før, så blir det jaffal det nå.
                                

1 kommentar:

  1. første skuledag er ein milepæl, eg huskar min ennå, Lillesund 1962,

    SvarSlett