lørdag 10. juli 2010

Prosjekt; yttergang...

Før påske hadde eg ein ide' om å pusse opp gangen. Det blei satt i gang riving, pussing og maling... men så var det stopp!
Nå er eg såvidt på gli igjen.

Ytterdøra skal males, og eg vil at døra skal få ein sprek farge. Tanken er at den skal skille seg ut, ønske velkommen og kanskje gjenspeile den spreke gjengen som bur innenfor!!!
Derfor vil eg male ytterdøra rød. Rød gir meg gode assosiasjoner.

Rød er livets farge fordi blodet er rødt. Og i  India og Kina er rød lykkebringande. I kirken står rød for kjærlighet, lidenskap og sekualitet...

Innenfor ytterdøra kjem ein liten gang. Tanken er at den ein veggen skal få tapet med litt rødt, slik at det blir ein rød tråd i det heile.




Men dette skulle ikkje væra så enkelt. Eg har sett på mange ulike tapeter, men valgets kvaler er ikkje enkle.
Var innom tapetgalleriet.no og fant desse lekkerbiskane.



 






Så får me sjå om eg finn noko som er både sprekt og fint nok til å henge på veggen...

God lørdagskveld!

2 kommentarer:

  1. Spreke tapeter! Om rommet er lite, egner kanskje det med tranene seg best? Lykke til med valget, det er ikke lett det der.

    SvarSlett
  2. Nei, det skal vera heilt sikkert. Eg finn fleire og fleire flotte tapeter og blir meir og meir usikker... eg er på djupt vatn! ;)

    SvarSlett