mandag 12. juli 2010

Ein slags gaveleik...

I blogglandia så kjem det give aways i hytt og pine. Dette er jo ein fin måte å få vist bloggen sin på, og ein kan finne fine bloggar som ein ellers ikkje ville fått mulighet til å bli kjend med.
Men sjølv om eg ser det positive i give aways, så er det ett eller anna som ikkje er så tiltalande med dette fenomenet... og eg hadde i utgangspunktet tenkt at min blogg skulle vera ein give-away-fri-blogg.

Men i eit svakt augeblikk så har eg slengt meg på likavell. ;)
Mona som bloggar om kvardagen med Daniel frista meg til å hoppa uti.
Og sjå kva lekkert som dukka opp i postkassen min:

Denne lekre vimpelen har fleire potensielle steder som den kan henge, blir det barnerommet, eller leikehytta eller...
Men dette ein litt annleis give away. Det er ein slags gaveleik som Mona arrangerte i slutten av april. Den fungerer slik at dei tre første som kommenterer på innlegget får ein liten pakke i posten. Når pakken kjem så viser du gaven og linker til kven du fekk den i fra. For å halda det i gang så blir det vidererført på denne måten...

Så vil du vera med så sleng deg på!!

3 kommentarer:

  1. Hihi, så koselig at dere likte vimpelrekken (til tross for at dere måtte vente leeenge i spenning)! Jeg er jo ingen sydame da, så dere får ikke se så nøye etter i kantene ;)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Etter datakrasj er eg tilbake i blogglandia. Vimpelrekka har fått plass på jenterommet, og førskulejenta blei så fornøgd! Då rekner eg at du er med videre Mona? ;))

    Så kjekt at du er med Lene!! Blir ein utfordring for meg då, siden du strikker alt mulig fint... ;))

    SvarSlett