tirsdag 23. februar 2010

Prosjekter på gang...

Eg har som regel eit prosjekt på gang, opptil fleire på ein gong.

Mitt største handarbeidsprosjekt denne våren/ sommaren er å sy belte til hardangerbunad. Dette tøystykket har eg som regel med meg dei fleste steder, i tilfelle det skal by seg ein anledning til å sy nokre korsting...
Eg liker egentlig best prosjekter kor eg kan sjå rask fremgang, og som blir avslutta etter ei arbeidsøkt. Men oppmuntringen er at dette er noko som eg vil sjå resultatet av resten av livet og som nokre andre vil setja pris på og ha glede av. Mi mamma har sydd min bunad, det gjer den ekstra spesiell.
Som sagt så har eg ofte fleire prosjekter på ein gang, nokre inne og nokre ute... Eg skal presentera opptil fleire denne veka.
Ha ein fin fin tirsdagskveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar