tirsdag 28. juni 2011

* ta vare på mamma

Lesing er prioritert i sommar.



Eg har nett lese boka "Ta vare på mamma" skriven av Shin Kyung- Sook. Ho blir omtalt som ei av Koreas fremste og mest leste moderne forfattar.  Boka kom ut i 2009 i heimlandet og har blitt solgt videre til 23 land.

Shin Kyung-Sook har skrive ei djupt rørande historie om ein familie som leitar etter mor si - om lengslene,
hemmelighetene og smertene som dei oppdagar at ho har gått og bore på. Det er under eit familiebesøk i storbyen Seoul at mamma forsvinn. Ho var rett bak ektemannen når han gjekk på toget, og så var ho plutseleg ikkje der lenger.



Boka bring fram kjensler, kjensler om eigen histore. Kven er mi mamma, kjenner eg ho eigentleg? Som mamma i boka seier om si eiga mor; "Visste mamma det? At jeg trengte henne hele livet også?"





Ha ein fin tirsdags kveld!


.

6 kommentarer:

  1. Spennende boktips. - Du er så flink til å lese. Jeg blir inspirert til å sette dette høyere på prioriteringslista jeg også!

    SvarSlett
  2. Jeg leser masse også- og denne sommeren er som skapt for ferie i bøkenes verden! KOs deg med lesingen :)

    SvarSlett
  3. God omtale :-)
    Fikk lyst tilå lese boka :-)
    Tenker:
    Kanskje jeg skal gjøre mer for å finne ut mer om mine foreldre,
    mens jeg har dem her?
    Tror også erkjennelse av "opphavets" gode og dårlige sider, kan gi styrke til å pusse glansen i egne gode sider.
    "MinsteBror"

    SvarSlett
  4. Fint å titte innom :-)
    Ha en velsignet adventstid.

    SvarSlett
  5. Vi är en finansiell institution, vi lånar ut till individer och företag i ekonomiska svårigheter.
    Alla individer eller företag som kan respektera våra klausuler kan kontakta oss direkt via e-post för att dra nytta av vår ekonomiska hjälp.
    Våra lånevillkor är enkla och väl definierade.
    Med betydande kapital under vårt bälte är vi bäst att hjälpa dig och hjälpa dig att lösa alla dina problem. Tidsfristerna fastställs enligt våra kunders månatliga budget för att underlätta återbetalningen.
    Om du har projekt att förverkliga eller om du är i ekonomiska svårigheter kan du kontakta oss via e-post utan ytterligare försening. Med en ränta på 3% hjälper vi individer från 20.000 till 50.000.000 KR. Och vi informerar företagen samtidigt om att kursen inte förändras.
    Kontakta oss via e-post om du behöver ett lån.

    E-post: simondurochefort@gmail.com

    SvarSlett